Tuesday, November 24, 2009

Say Cheese!!!!!

Anak aku sorang nie tak abis2 nak posing. Nak kuar makan pun sempat posing susurh aku ambik gambar dia.....



Gambar nie ambik masa aku gie orang kahwin kat Seremban. Client aku kahwin dah...apalagi Pea ambik peluang je nak posing2...abis pelamin org tu dia keje kan...enjoy....





Gambar nie aku tgh dok makan lauk pengantin pun...Pea suruh ambik gambar dia...adooi..penat nak melayan dia. Tercekik-cekik aku nak makan.....

3 comments:

eynda said...

Comel...pandai dia posing :-)

Aktif Mama (Sal) said...

Kak Eynda...tu ler apa nak buat. Bebudak zaman skrg nie bukan mcm kite dulu2. Kite mana ler reti benda2 camnie time dulu. Dah anak sendiri, layan je la... Keh keh keh...

Aktif Mama (Sal) said...

Kak Eynda...tu ler apa nak buat. Bebudak zaman skrg nie bukan mcm kite dulu2. Kite mana ler reti benda2 camnie time dulu. Dah anak sendiri, layan je la... Keh keh keh...