Monday, January 25, 2010

Reunion SMVPD


Tanggal 23 Januari 2010 bersamaan hari Sabtu, aku telah bertemu ngan kengkawan sekolah lama ku di Port Dickson...reunion la...mak aii...lama benau tak jumpe dia org..lepas abis SPMV masing2 terus bawa haluan masing2.

Reunion nie dia org dah rancang about 1 mth and thank you to Mr Joe & Mrs Fuzlina for a very simple event....tak semua org dpt attend reunion nie...mana yg dpt jer...cos masing2 punye responsibilities. Well anyway, aku rasa seronok jumpe dia org...tak kering gusi..asyik chit chot chit chot jerrr...1 whole day. Ada jugak yg dtg all the way from Kulai, Johor for this event only. Perjalanan yg jauh tak rasa penat...dek nak jumpe kengkawan lama.....

Ada gambar ramai2 tp kena tunggu dia org send kat aku..blum dpt lagi. dok sembang2 sambil makan juadah "pot luck" yg most of us sponsor....aisey...aku tak sponsor apa2 pun..dtg bawa perut nie jee...he he he...sory guys, next time aku masak2 sikit. Acara utk org dewasa takde...tp ada acara meng'color' utk kanak2. apa lagi, pea ambik peluang la...ada juga game utk kanak2...mak bapak yg dtg dah tentu sibuk borak sana borak sini...nasib baik ada aktiviti utk kanak2...kalau tidak, asyik dok merenget je kat parents...parents nak borak2 pun tak dapat...

Well, pea masuk competition meng'color'..dpt 1st prize you....tepanjat aku...dia color biasa je...
Pea baru nak start color...
Dapat geng baru...senyum simpul
Mak budak pun sibuk2 nak color..aik..teringat zaman kekanak dulu
Aik..dapat 1st prize gitu..mcm tak caya jerr..utk kategori 5 thn..

Hadiahnye..cd doa
1 set stationery

Pea masuk game..siapa cepat rebut sudu..dia dapat....ala mcm main musical chair la..tp cara nie rebut sudu...pasal tak cukup kerusi...

Hubby aku volunteer tolong arrange....rajin adik rajin...

Lepas tu start game utk kanak2 jugak....tgk ler...tiup belon sampai pecah...
Banyak lagi yg nak distory kan..tp setakat sini aje la...senang2 aku sambung lagi...

2 comments:

Along said...

Wah..best, best.. Tahniah Pea, dapat hadiah!!

Sal said...

Tq...tq...