Saturday, June 5, 2010

Tengok Movie.....

Ahaaaaa....it's been soo long tak watch movie kat ciniplex. Since hubby ada, so yesterday we decided to watch movie......hmm now tgk hot citer 'Prince of Persia', since there's no other action movie on that day...we chose this....Selalunyer, hubby suka movie yg citer ganas2x...citer polis cina, citer tembak2x, citer hantu....itu dia suka...aku plak kureng sikit la....

Lately nie, kite org selalu beli dvd & watch at home. Dah boring jugak la..apa nak buat si Pea ada. Well, since Pea kat kindy that day, kite pun ambik kesempatan la..ha ha ha....mcm menyorok2x nak gie tgk movie....takleh terlepas ckp kat Pea...nnt dia merajuk...nnt dia kata...kenapa tak bawak dia skali.

Kengkadang tu, aku gie beli groceries kat Mydin, tak bawak dia...punyer ler merajuk. Dah mcm2x aku beli...vitagen la, cokelat la, roti Twiggies la...semua tu kegemaran dia...disebabkan tak bawak dia skali....dia tak nak....kalau nak gie beli, mesti bawak dia...aisey....

At first, hubby mcm reluctant jer nak watch this movie....tp apa nak buat...dah bini dia suka...kena la...he he he.....

Oh....Prince Dastan......u r my knight-shining herooo....Nama sebenar dia Jake Gyllenhall. Ohhh...he's only 30 yrs old...bleh jugak tu psl umur tak jauh beza...wakaakaaaa



Patutnyer, aku yg naik kuda nie sama dia......takpe...berangan pun bleh...

Owwww...basah gitu....masa nie, dorang tgh adegan kejar mengejar.....uuuuhhhh so sexy....
By the end, hubby commented la yg movie nie 'not bad at all'...what do u mean by that?? Aku suka movie nie...ala-ala arab gitu. Movie nie pun dorang take place kat Morocco...ala-ala padang pasir, aku suka jer movie2x cam nie. For him, it was different from the 'one' that he usually watch....so tak salah kan skali-skala tgk movie cam nie...
Tempat dia cantik2x..bila ler dpt gie...bleh ambik gambar byk2x....
Time aku tgk nie, byk betul budak skolah pun ada jgk. Kalau ada 5 row tu, 4 row dah penuh ngan secondary school student....aiiii...parents dorang nie tau tak yg anak dorang balik skolah terus gie jalan2x, tak balik umah dulu.....
Hisshhh, zaman dulu mana ada cam nie....takdenyer..aku pun dulu lepas abis time skolah terus balik umah...takde nak jenjalan tak tentu arah.......

No comments: