Saturday, July 24, 2010

Bila Takleh Tido........

Selamat Malam....kpd semua yg telah enak tido mlm smlm.....kecuali aku....smlm lepas balik meeting, aku takleh tido....mata terjongkang buka sooo apa nak buat.....aku telek2x balik dvd mana citer yg best. Aku decide tgk 2 movie nie dlm satu mlm......hehehe


When In Rome - citer nie best, biasa ler aku suka romantic comedy. Tapi aku rasa kurengggg sikit kat heroin citer nie....aku rasa si Kristen nie 'pendek' sgt for Josh. Si Josh nie dah la tinggi, badan sasa, ada rupa.....wahai tuan director, nie nak pesan.....lain kali klau nak pilih heroin tu...biar ler berpadan sikit ngan hero....aku rasa leher si Kristen dlm citer nie mcm bleh tergeliat cos asyik pandang si Josh yg tinggi menggunung nie...cuba la pilih Charlize Theron ke, Katherine Heigl ke..baru ler padan sikit ngan si Josh tu.....hehehe mcm aku plak jadik tuan director.
Jln citer dia simple jer...ok, bleh layan la ngan mata aku yg tak ngantok2x nie...



hahaha....the 2nd movie nie memang aku suka.....actually aku suka tgk Gerard Butler nie acting. Aku suka tgk dia berlakon psl menjadi jer....well, anyway dia memang nampak mature di mataku. Memang hero ngan heroin dlm citer nie....padan.....Tahniah, tuan director.....tahniah....hua hua hua......mcm aku nak bg award plak.....Si Katherine Heigl nie pun bleh tahan lawa dia...tinggi lampai, bergaya, ada personaliti.....uhhhhh. Jln citer dia simple best psl ada kena mengena ngan kehidupan realiti kite....manusia........so layan jer laaaa.....
Disebabkan start tgk 2 movie nie dlm pkul 11 lebih......the 2nd movie abis dlm pkul 2 lebih..so time tu mata dah tahap gaban nak tido....weeee wooooo waaaaaa....nasib baik movie sempat abis,klau tak the next morning kena sambung tgk.....hehehe......

No comments: