Tuesday, February 15, 2011

Santai-Santai....

Bapak tengok TV............anak dok godek HP........hehehe...tu ler dia bila tengah relaks-relaks nie. Yang aku plak, ambik gambar dorang.....tu ler namanyer...santai-santai di rumah. This was taken masa the 3 days yg rain non-stop tu. We did not went out at all...not till Sunday evening...itupun dah boring tahap gaban dah.....

Nak jumpe client pun, dorang tak nak jumpe pasal memang hujan lebat giler masa tu. So, dok melepak kat umah.....jer la...

Bila ku tenung-tenung gambar nie....Si Pea nie dah besar plak........Si bapaknyer pula...makin hari makin muda plak aku tengok..hish hish hish....mula nak merapu nie.

Well, apa2x aku bersyukur kerana dikurniakan dengan 2 org yg sangat aku sayangi. Alhamdulillah, perjalanan hidup keluarga aku nie yang "sedang-sedang saja"........amin......

No comments: