Monday, August 15, 2011

13th & 14th Ramadan

Assalamualaikum....

Kejap dah 15 hari berposa. Pejam celik, pejam celik jer. Last sat, aku buka posa kat umah mak psl kakak aku pun balik from JB. Tunggu punye tunggu punye tunggu, tak tiba2x dah kakak aku nie. Aku pun buka ler posa ngan mak aku, ada ler lepas 15 minit buka posa, kakak aku sampai. Hahaha, mengelupur semuanya. Mak aku masak best hari tu....lauknyer - tom yam, sambal goreng ikan bilis, mee goreng, ikan gelama goreng. Perghhhhh, mabeles lah.

Aku gie beli kuih karipap sardin, karipap kentang, kuih wadeh, kuih popiah basah, kuih lopes, kuih sagu mata ikan, air soya. Mmg best.....aku siap REFILL 3 kali dah.

Bila dah jumpe tu, berborak sakan ler....

Semalam, aku x masak ler. Hehehe...hubby bagi lagi OFF Day utk aku...Tq2x. So, sebelum tu cuba lihat aksi2x lucah di waktu petang.....


Pea tengah tido.......bantal atas bawah nak kena kepit.


Seronok bila tengok Pea tido, tenang rasanyer.



This is our buka posa semalam, again McD. Dah takde tempat lain nak makan ler. Bukannye apa, senang, cepat & ringkas.


Kat Melaka nie, susah ler nak carik makan yg ok2x gitu. Mostly, memang restoran ala2x TOM YAM. Dah jelak ler. Kat umah pun boleh masak tom yam sendiri. Beside having McD yesterday, kita org tapau makanan arab sikit (Nasi Khabsa - Kambing) and also Secret Recipe cake for dessert.

No comments: