Friday, August 26, 2011

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh....

Lagi 3 hari kite akan posa, sedih rasanya nak tinggalkan bulan Ramadan nie. Ntah tahun depan, dapat ke tidak nak rasa bulan Ramadan nie...ish ish ish. Apa2x pun, makan tetap makan. So, hari nie memang relaks sikit pasal masak pun satu barang jer....iaitu MEE GORENG jer.

Sebelum tu, aku nak share sikit. Ada satu hari time sahur, mata aku memang tak larat nak bukak (selalunyer time sahur memang mata aku tak larat nak bukak), hubby aku selalu kejutkan aku dulu. Agaknyer disebabkan tak nak tunggu aku bangun, hubby aku masak ler....perrghhh tepanjat aku...tak pernah2x dia masak.

Hubby masak laksa instant. Kuah & mee nyer dari packet, telur rebus & bahan2x lain, semuanyer dia buat. Caya lah....luv u...muaaahhhh


Hari nie punyer menu - Mee Goreng


Kuih untuk hari nie - Karipap & Roti Jala (tapau kat Param)



Ada lagi satu menu luar biasa yang tetiba aku mengidam......cuba teka.....
***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

KFC.......



Aku teringin nak makan pocketfull.....



Ini lah dia menu untuk hari nie.....kelam kabut punyer menu....


No comments: