Monday, January 30, 2012

Teruja aku....

Did I tell you that my best fren now is TV? Yaah right..dah tentu takde keje nak buat..opps bukan takde keje, takleh nak buat keje sesangat. Aku pun nonton TV bagai nak gila hari-hari. So, aku sekarang dok ikut satu reality TV ler....DC Cupcakes. Sangat-sangat aku teruja, excited...kalau sehari tak tengok boleh buatkan aku mandi tak basah, makan tak kenyang, tido tak lena....fuuhh


(Image from Google)


Nie dia founder DC Cupcakes....Katherine & Sophie. Dorang nie adik-beradik, tinggalkan keje dorang yang korporat and decide to do this.....They love what they do. I envy them sesangat.


(Image from Google)

Nie kedai dorang. Dorang ada 2 kedai tau, satu kedai tempat jual cupcakes, buat cupcakes. Satu lagi jadi tempat dorang buat creativity cupcakes and ofis. Dorang nie banyak jugak buat projek-projek yang mega extravaganza.....

(Image from Google)

Ini salah satu projek dorang..buat topeng. Macam-macam lagi lah yang dorang buat. Replika monyet, bra, kepala naga, cincin dan macam-macam lagi. Kreatif lah dorang nie.....wa salute both of you. Flavour cupcakes dorang pun ada macam-macam. Boleh tak bukak satu kedai DC Cupcake kat Malaysia nie? Kalau ada kat sini, hari-hari aku gie itu pun kalau ada kat Melaka ler. Kalau kat KL, gayanyer gie sebulan sekali baru boleh...


So, moral of the story is.....Love What You Do that is the most important thing.

No comments: