Friday, February 17, 2012

Sengal-Sengal Sedap.......

Assalamualaikum everyone,

Dengan sukacita dimaklumkan bahawa SAYA SUDAH BOLEH DRIVE....YEEHAHHH. Pergghhhh, lega giler boleh drive. Dah lama terperuk kat umah and kalau nak kuar pun kena suruh laki aku drive kan.
Oh!! Nehi, nehi, nehi..tidak sanggup lagi aku menunggu macam tunggu bulan jatuh ke riba. Dah 2-3 days aku drive, alhamdulillah cuma bila aku bangun pagi esoknyer badan nie rasa sengal-sengal sakit, sedap pun ada. Agaknyer otot2x nie baru dapat digerakkan, lepas tu dorang berlaga-laga plak fuuhhh....tu yang sengal-sengal. Wahai Cik Otot-Otot, sila lah jalankan tugas anda dengan sebaek-baeknyer. Tuan badan nie nak mula keje dah.

Dari segi food, aku still ada pantang sikit. Kena jaga oiii, luka luar sudah nampak baik tapi yang belah dalam tu tak tau kisahnyer lagi. Nanti next check up, doc kata nak check dalam plak. Huhuhu.....

Gambar ini mempamerkan tangan si Pea. Itu ler jam baru dia. Nak kata baru takde jugak. It was late last year. Kecik-kecik dah dapat jam tangan. Sesibuk-sibuk nak jam tangan, nak pakai gie sekolah.
Aku dulu kecik-kecik gie sekolah mana ada jam tangan. Bila dalam kelas, kejap-kejap tengok jam dinding, kejap-kejap jeling. Bila ler nak abis sekolah nie, bila time nak balik. Seingat aku lah, 1st jam tangan aku ada masa darjah 5 ke 6. Dah besau panjang baru dapat jam tangan. Itu pun kumpul duit raya, sanggup tu kengkawan ajak gie makan 'besar' kat McD time tu aku tak nak gie pasal nak simpan duit beli jam. Aku ingat 1st jam tangan aku Swatch. Mana ler jam tu gie, aku pun dah tak ingat mana letaknyer.

No comments: