Thursday, July 19, 2012

Helloooooooo.......

Assalamualaikum everyone

Ku susun sepuluh jariku....maaf dipinta cos memang dah lama, lama, lama sangat tak update blog. Belum hari ghaya lagi dah minta maaf.  Hehehe. Thousand apologies.....aku memang dah lama tak update blog cos....

Yang pertama
Aku sendiri dah menjahanamkan laptop...huhuhu sendiri punyer salahkan.  Aku rasa aku kena gie class "Anger Management" lahhh

Yang kedua
Last May & June, aku sangat, sangat, sangat sibuk......nak mengejar challenge by the company.  Alhamdulillah, dapat achieve.

Yang ketiga
Aku nak re-arrange time schedule pasal dah lama tak "on the road" so ada kelam kabut sikit dah.

Yang keempat
Disebabkan takde laptop, aku terpaksa browse thru hp aku yg kecik molek tu.  Tak puas betul lahh. Tu ler pasal memang takde mood nak update blog.  Cuma asyik-asyik tengok FB jer.....

Yang kelima.......adehh berapa banyak Yang dahhh...  Ok let me stop.  Banyak betul story mory yang aku nak citer.  Last school holidays, aku memang tak gie mana-mana.  Memang no time nak plan gie mana-mana.  Kesian si Pea....huhuhu.  Takpe, insyallah kalau ada rezeki the end of this year....kite gie melancong yer, Pea.  End of June, plan nak gie Pulau Tenggol kat Terengganu, ikut geng-geng sekolah tapi dorang kena cancel kan atas sebab-sebab tertentu.  Takpe ler, next time kan ada.  Bila time weekend nak plan stay 1 night kat mana-mana pun tak dapat, pasal Suamiku ada event.  So, bila dia ada event aku kena ler jaga anak and then aku pun ada appointment.  Nak kena up kan sales aku, nak kena service client, nak finishkan paper work yang dah berlambak-lambak....tu ler pasal disebabkan banyak perkara yang dah macam "terlambat", aku terpaksa "men rushing kan" segala-gala aktiviti aku.  Sekarang nie most of the things dah dapat buat.....but there's a lot more to go.

So, suamiku dah belikan laptop baru....yeahhh yeahhhh.  Seronok betul dapat browse thru some of my favourite blogs yang dah banyak story aku tertinggal.  Miss u guys.....

Next year punyer plan, insyallah jadik.  Aku akan gie Guangzhou....hehehee.  Shopping, shopping sakan kat sana nanti.  Nak kumpul $$$$$$ banyak sikit.  Then, I've got plan A, plan B and plan C for next year.....rahsia yer.  Bila tiba masa nanti, aku citerkan.....

No comments: