Tuesday, November 17, 2009

To Me.......



Today it's my bday...Hepi Bday to me...Hepi Bday to me....Hepi Bday to Salina...
Hepi Bday to me...kah kah kah...dah tua dah aku nie...

Well, today genap la aku nie 33 tahun...iskh iskh iskh...rasa mcm nak kerepot dah..
Anyway, I had a wonderfull day today. To start with a healthy morning, with a 1 hour workout aerobic session (class hubby aku yg conduct) at golf club. Pagi2 beria-ia aku bangun nak ikut class hubby aku hari nie. Maklum la...nak buat azam baru sempena bday aku nie. Class starts at 9am & finished by 10.20am...fuh yoo...keluar semua peluh 'betina' aku nie...meleleh-leleh. I think it's about more thatn 1 yr, I did not really exercise....sendi2 semuanye dah bunyi2 mcm tak cukup pelincir je..he he he..

Then, I went home to refresh myself & after that straight go to the office. Before that, early morning aku dah terima sms from my mum...Selamat Hari Jadi...muaaah muuuaahhh. Mak, I love u. She's the first person yg wish me....hubby aku..la baru mlm nie tadi wish kat aku....ceh ceh ceh... Well, after I settled things at the office, I decided that I wanted to rejuvenate myself....ceng ceng ceng...I went to watch a movie...THE BOX..starring Cameron Diaz..the story was a little bit complicated..boring jugak la..action kurang.

The movie ended at 5pm, then I shoot back home. Hubby called..."mlm nie kite dinner luar la, ok". I told him earlier that I might be cooking tonite....Dia dah ajak dinner kat luar apalagi...balun je la...
I wanted to buy something for myself just now...but I couldn't figure out what to purchase. Tunggu je la...bila ada benda nak beli nanti baru beli la...

I wanted to buy for myself a pair of shoes..office shoes..dah lama rasanye tak beli high heels...sejak keje jadi ejen nie..mana le boleh pakai kasut tinggi2, kang nak rush sana sini terpelecuk plak kang...he he he. My job requires me to be on the road most of the time...running in & out of hospital, not a practical choice to buy 'kasut tinggi'. Tu ler teringat dulu masa zaman keje kat hotel dulu, rambut every 3 months mesti tukar style, baju - full suit la, kasut - of course high heel...dok keje dalam aircond..bleh ler melaram macam2....tapi skrg tak dapat ler...kena tgk appointment tu kat aner...kalau kena gie jumpe client kat pasar besar...takkan nak pakai high heels...tak kena tempat la...

Well, tonite hubby & Pea belanja I dinner kat SC (Secret Recipe) where else...I thought of having Japanese at Equatorial. I missed them....all the 'makis'..(nasi pulut di balut ngan mcm2 benda la)...but Pea mesti tak biasa...anyway susah nak enjoy the food cos Pea nie mcm nak tido je tadi...so to make it quick & simple...we chose SC. Enjoy these photos....
Pea tgh makan lasagne aku....
Kids burger meal for Pea. Dia mkn the alphabet nuggets je..yg burger nye mak bapak dia yg habis kan...
Hubby ordered Sarawak Laksa...not bad jugak rasanye
Ice lemon Tea for me, Ice Blended Mocha for hubby & Ice Chocolate with Whipped Cream for Pea
Pea..tak abis2 nak bergaya....
Me & Pea....
Me & Hubby...(pandai plak si Pea nie ambik gambar kite berdua)...

4 comments:

msian expat said...

Happy 33rd Bird-Day Salina!

Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.


From Azizah wif luv:)

Along said...

Awat x bagitau b'day hang? Happy Birthday Sal!! May you have many more to come...

ps: 33 manade tua...muda lagi tu!! Hahah..jangan la, aku lagi awal jadi 33 tau...

::Putri Naza:: said...

hepi bestday 2 u
moga pnjg umur, murah rezeki dan sihat selalu

Sal said...

Azizah - Thank u. Tak sabar nak jumpe kau balik dari Abu dhabi. Mesti byk story...tak kering gusi aku nanti...

Along -Segan la nak bagitau. Nanti kalau dah tau, mcm2 aku minta kang, tak larat kau nak layan...anyway tima kacih bebanyak..

ps: memang ler aku rasa muda lagi tapi sebab badan nie dah gedabak giler...rasa mcm dah tua sesangat la...tgh dok start exercise nie..

Pu3 - Tima kasih....