Wednesday, January 6, 2010

Hari Yang Sihat

Sempena tahun baru nie mcm2 azam yg nak buat. Tapi ada satu yg aku tgh buat dan masih lagi buat...nak turunkan berat badan...Actually dah start late end of last year 2009, gie jogging kat Dataran Air Keroh. Tu dia....aku dah start exercise last November dah.ikut aerobic class...lepas tu utk tambah lagi stamina, tiap2 hari ahad aku pie jogging kat Dataran Air Keroh ngan kengkawan aku...

Aku nie kalau nak exercise takleh buat sorang2. Dah semestinye hubby aku ikut & buat..so aku ajak 2-3 kawan aku join skali. Aku bukannye jenis yg exercise bleh lari atas treadmill berjam2. Aku kena ada hiburan sikit la...mesti ada muzik atau kawasan yg luas.... Si Adlina & Era, kawan sekolah rendah & menengah aku pun, aku ajak skali..maklum ler masing2 punye badan dah "comel" kena la ambik perhatian sikit. So skaligus bawak anak2 ler....bawak basikal dia org skali..penuh bonet keta...ha ha ha

Brisk walking skali ngan anak2...

Sempat posing jap kat depan jam besar nie..Pea sibuk nak menyelit jugak

Jalan, jgn tak jalan!!! Jalan, jgn tak jalan!!! Hubby aku dok terjerit tepi padang....

Nie Pea ngan anak Adlina...Faiqah namanye...dua2 ekor nie blum mandi lagi....

2 comments:

Along said...

Keng salam Adlina. Bertahun x jumpa. Bagus la ko, rajin pi jogging. Kot aku takde la..kononnya kesian nak tinggalkan Syazmin kat rumah. Alasan. Tapi juga alasan aku nak beli Wii Nintendo. Heee

Sal said...

Ok nanti aku kengsalam kat dia. Bukannye rajin Along...memang kena buat kalau tidak diri sendiri yg merana...
Dah beli Wii ke belum?Kalau dahbleh aku dtg numpang skali...ahaakkss