Thursday, January 21, 2010

Prudential Conference

Fuhhh dah lama rasanye tak dapat nak update blog nie. Banyak sgt keje nak buat...tapi memandang ari nie separuh keje mcm dah settle, aku tak masuk ofis la...maybe petang sikit. Last week, aku attend Prudential Conference kat Genting Highlands. Itu memang event tahunan for all wealth planner..(dulu kita org nie dipanggil 'agent insurance'..skrg tak..kite digelar "Wealth Planner")..

Masa memang ketat giler. 1st day dah start conference full day plak tu..dah abis pun nak dinner pun terkocoh2...lepas tu dah pengsan. Ini ada gambarnye....muka2 geng yg 'terpaksa' dengar talk....he he he



Masa nie nak gie dinner on the 1st nite, aku penat giler la..mata bengkak sikit..
Nak senyum pun mcm tak sincere...


Nie masa lunch on the 2nd day...kite org lunch dlm pkul 3.30ptg..bayangkan la...org punye ramai..sampai nak duduk pun kena tunggu....no seat available...


Muka masing2 still control...walaupun blum lunch lagi...tapi perut dah bunyi2 dah..



Aha....tahun nie punye challenge gi EGYPT...aku nak pergi...tahun lepas aku dapat gie Bali je...Wahai kengkawan yg baik budiman...doakan lah saya nie agar murah rezeki, dipanjangkan umur...moga2 dapat capai apa yg diimpikan...kalau sesiapa yg blum lagi ada insuran...contact2 ler aku nie...bleh ler kasi support sikit...ha ha ha

No comments: