Sunday, May 30, 2010

Oh...Bestnyer.....

Salam semuanyer.....sorry dah lama tak hapdet blog nie. Bukannye xde time cuma sibuk sikit...bila nak hapdet jer, ada benda nak buat...bila nak hapdet jer..ada jer benda lain kena buat.....so, time nie cepat2x hapdet...kang klau dah lama sangat tak hapdet, berkerak ler blog aku nie....

So, skaligus aku tukar layout blog....jap2x tukar layout....tu ler nak sentiasa up to date....muaahhhh...

Anyway, disebabkan byk sangat aktiviti buat....so hubby decide nak gie massage. Wow!!! at that time both of us kat Putrajaya, so kite org gie massage kat Marriot Putrajaya....ada promotion time tu....geng kite org ada keje kat sana sooo terus gie booked tempat. Hubby nak pampered diri dia...skaligus bawak aku ler...we enjoy the massage....thanks Kak Cheq....

Well, enjoy these photos....

Ada wangi-wangian kat tepi bathtub....for your info, kite org ambik bilik massage for couple...so satu bilik ada dua katil....(mana bleh bg hubby dok bilik sorang2x....jadik lain nnt...kuang kuang kuang....)


Nampak tak?? Ada 2 katil...ujung tu bathtub.....nie gambar dah lepas kena massage....tu yg katil dia berselerak sikit...Tukang massage nyer org INDON...muda2x lagi....dorang grade dari Academy Martha Tilaar...so ingredients dorang nie semuanyer produk Martha Tilaar....berunsurkan herba....

Kat bawah katil...kat tempat letak muka....ada mangkuk letak bunga kemboja...aku tak tau apa function dorang letak kat situ....aku rasa tempat jatuh air liur kot...(muaaahhh)..cos tgh2x kena urut...aku tertidur...siap ngan bunyi lagi.....


Nie, kat depan entrance spa....masa tgh tunggu dorang siapkan bilik......cantik kan spa bar dorang...lepas abis massage, dorang siap bagi minum air halia serai lagi....best....


Ini pun masa kat depan entrance jugak......alangkah bahagianye kalau kusi nie ada kat umah aku........hari2x lepak.....
Ingatkan nak scrub badan skali....disebabkan masa yg tak cukup....we decided..next time jer laa...nie pun dah makan masa 2 jam....kalau nak scrub kena tambah 1 jam lagi....dan 'ongkos'nya pun kena tambah....hooo hooo hooo
Takpe ler....iku budget...kang kalau dah terlebih kang.....jalan kaki la balik umah......












No comments: