Tuesday, June 22, 2010

Soalan Trivia.....

Semalam tetiba, hubby aku bg soalan trivia nie thru sms.....

Soalan trivia.......
Mlm nie anda nak mkn ape?

1) Nak masak spt yg dicadangkan oleh suami anda.
2) Nak mkn katluar sempena Fathers' Day. (Wahal, smlm pun dah mkn kat luar)
3) Hari yg memenatkan anda dan malas nak masak
4) Nak jawab - jawapan 2 & 3 seperti di atas...

Sila reply semula....

Aku pun jawab.......Semua di atas...

Sekali hubby reply balik........ Jawapan anda tidak tepat. Sila baca soalan semula utk memilih jawapan anda...he he...

Aku pun jawab.......Hawau la....he he he (dlm bahasa org Melaka)....

Sekali hubby reply balik.......Jawapan anda tiada di dlm pilihan kami, sila beri jawapan terakhir atau terus telefon utk memenangi perjalanan Viva dipandu oleh suami ke tempat mkn, he..he...luv u la.....

Saje je hubby aku nie nak buat lawak smlm.....takpe la aku terima jer....anyway I luv u too laaa...

No comments: