Saturday, November 13, 2010

No Matter What.......

No matter what...........

No. 1
Next year Pea kena tukar kindy lain jugak. Hmmm, these few days dah look around for her new kindy. Ada few choices......dah pick one, nearer to our house and the cost.....jgn tanya la...of course much more higher compare to the current one. This kindy use Smart Reader Programme cos tu la hargenyer mahal sikit. Takpe ler, berkorban demi anak untuk masa depan dia. Kalau tidak nanti, susah Pea......Anyway this kindy time school holidays pun dorang ada intensif class. Memang bagus.....at least tak bagi budak-budak leka cuti sekolah nie.

No. 2
Nak kena cari art class or music class utk Pea. Nie tengah hunt around. Ari nie hubby outstation so aku kena la gie carik sorang2x. Pea aku dah 'poskan' kat my mum today.

No. 3
Nak kena capai target aku nie..blum lepas-lepas lagi....Ya Allah...permudahkanlah perjalanan perniagaan ku ini. Insyallah, mudah-mudahan....ada rezeki.....Di mana ada problem, di situ aku menanti utk tolong menyelesaikannyer.......So today, aku pun ada few appt nak jumpe client. Most of my fren dah lepas dah....aku jer yg terkucil..blum sampai lagi...tu ler sendiri mau ingat la......hehehehe.....Bila ada distraction susah kite nak control....so camna nak control distraction tu?? Kena hadapi dulu...baru kite tau la......

No. 4
Nak kena beli oven la.. Skrg nie most dishes aku masak semuanyer grilled. Maklum ler, tengah nak menurunkan berat badan. Nowadays, 1 week aku ada 4 classes consist of aerobic, muscle conditioning and cardio. Memang 'masak' betul aku skrg nie. So bila aku dah 'penat-penat' exercise bagi nak 'ghak'...part makanan pun mesti kena jaga la. Memang skrg aku hari-hari mkn salad, minum low fat milk or low fat yoghurt. Yesterday, hubby & aku gie survey tengok oven, ada la satu yg aku berkenan tp harganyer hubby aku tak berkenan. So kena la gie cari kat kedai lain lagi....tengok ler kalau bleh dpt yg ok....aku rembat jer.....

No. 5
Shoulder blade aku sebelah kiri nie asyik sakit jer..dah dekat 2 minggu lebih...dah gie urut dah..biasanyer rasanyer sengal2x jer. Nak angkat benda2x berat pun dah takleh sangat....rasa mcm nak tercabut. Memang pun aku selalu guna tangan kiri aku untuk kerja-kerja berat....nie mungkin nak kena rest kan.....Nak kena gie urut lagi nie...masa takde time laa....

No. 6
Diary2x, calendar2x for next yr dah dapat. Huhuhu...it's time to go one big round to distribute to my clients....hehehe...byk kerja tu. Cukup tak gifts tu tahun nie?? Insyallah......

No comments: