Thursday, January 6, 2011

??????


Sebelum nak membebel lebih lanjut lagi.......dengan ini saya ingin mengucapkan....Selamat Menyambut Tahun Baru 2011.....hehehe dah 6 hari lewat nak wish la...

Well, seperti biasa disebabkan keje yg terlalu bertimbun......the question is "Mana satu nak buat dulu?". Memang banyak melambung keje aku nie, tu ler pasal lama nau dok "berkubang" tak tentu pasal. Nie la akibatnyer. So bila dah bertimbun camnie dah tak tentu arah mana satu nak buat dulu. It's not a good start for a new year camnie. Sendiri lembap, sendiri tanggung la. So, kena rearrange betul2x, Tak mau "buah pisang" berbuah dua kali. Hmmmm....

Yang mana satu nak buat dulu? Yang mana penting sangat? Rasanyer, semuanyer penting. Hehehe.....sendiri dah buat sendiri kelam kabut.. Huuuuuu.....slowly inhale.....slowly exhale. Kalau tak memang confirm jantung aku nie bekerja tak tentu arah. Jangan nak cakap pasal azam tahun baru, azam tahun2x yg sudah pun tak tercapai. Hik hik hik hik.

Yang penting, walau apa2x pun FAMILY mesti didahulukan. Oh yessss.......
Harap2x tahun baru nie, aku rajin lagi la nak memblog nie. Kalau tidak, bersawang la lagi blog aku nie. Memang banyak citer nak story kat sini tapi asyik mcm tak sempat jer. Tapi bila dipikirkan balik, memang sempat sangat la nak memblog nie pasal bukannyer ambik masa yg lama pun. Diri sendiri nie, kalau dah dok depan lappy nie......HANYUTTTT........hehehehehe

No comments: