Wednesday, March 9, 2011

Apa Ko Kata???.....

Apa ko kata? Boring? Astagfirullahalhazim.......biar betul. Punyer ler keje banyak, bleh kata BORING......I really can't stand it....really....really....really.....Well, for you guys info today, hari nie hari bengang aku. Sorry yer, mayb entry nie ada kata2x kesat yg tak sedap dibaca......
well...ada aku kisah?? Takde kan....cos....This is my blog, I will say out whatever I want to say..

Memang benar, aku tgh marah pada seseorang. BORING?? Satu perkataan yg tak sepatutnyer wujud saat-saat ini. Kalau ko rasa, ko dah boring buat keje ko or ko dah boring nak tolong aku nie....it's ok. Ko boleh kata....tapi tolong fikir sikit segala apa perkara yg ko lakukan adalah untuk siapa? Sila jawab sendiri (pd org yg berkenaan jer)

Nie macam nak menumbuk org pun ada nie....arrgghhhhhh
Dah takde kata2 yg aku nak kata saat ini. Tu ler psl marah sangat..nak cakap apa pun tak reti dah aku nie. Tolong...tolong....tolong....sila la tolong sedar sikit. Kalau asyik bagi alasan jer, memang takde maknenyer...Aku kata nie, ko kata tu....aku kata buat nie, ko kata buat tu.... So, what should I do about this?? The answer is..........NOTHING......nothing at all.

Full stopppppp........

No comments: