Sunday, March 20, 2011

Cendol.....Cendol.....

Mari...mari....makan cendol....Pakcik, Makcik, Adik, Abang, Kakak......mari...mari.......

Hehehe, this was taken on 24th February 2011......pasal apa makan cendol?? Pasal sebelum tu kena bayar saman trafik dahhhh. Sorry ler dah basi ler citer pasal saman trafik nie, disebabkan aku malas sikit nak mengupdatekan apa2x citer lately nie...huhuhu

Hah, masa nie lepas bayar saman trafik.....kopak aku...kopak....aku dah settle 3 saman....legaaa rasanyer. Tapi poket dah kempis ler.....kena about RM450 masa tu. Tu ler pasal, bila drive tak hingat.....bawak keta mcm F1. Padan muka aku nie.....3 saman tu semuanyer kena kat highway....aiseyman, nie mesti masa aku nie outstation, tekan minyak abis ler tu. Nak kejar masa ler katakan. Hahahah...bila dah kena saman meleleh air liur nak bayar...tp apa nak buat kena bayar jugak kalau tidak nanti nak hidupkan roadtax tak lepas. Masak aku....takleh bawak keta lagi aku tensen.

So disebabkan poket dah bocor, terus lepas kuar balai polis, me & hubby gie mkn cendol. Tu jer la yg mampu masa tu...hehehe...

So beringat ler, NO MORE SAMAN TRAFIK AFTER THIS......aku dah serik dah......

No comments: