Friday, July 29, 2011

Rabbit Mania.........

Pagi...petang...siang....malam....semuanya rabbit3x.....Hahaha, Si Pea nie tengah mabuk berdampingan ngan rabbit dia. Tak leh nak cakap apa2x pun. Biar ler, dia tengah minat...kang minat dia dah slowly run down....susah plak. Aku yg kena jaga rabbit tu kang. Sekarang semua benda nak kena ada rabbit punyer gambar sampai hari tu aku nak beli panties dia.....dia minta yg ada gambar rabbit. So kena ler aku terkial-kial godek kat dalam basket of panties kat Jusco tu. Semata-mata nak panties yg ada gambar rabbit. Aduuhhh.....

Nie lah rabbit kesayangan dia.....dia siap bagi nama Fea Nana.....wahhh. Nasib baik dia tak bagi nama.....Siti Nur Fea Nana Alisa......hehehe tu dah mcm nama baby plak.


Bangun pagi main ngan rabbit, balik petang dari sekolah, nak tido. Kekadang tengah buat homework pun sempat dia break, gie cakap2x ngan Fea Nana. Huhuhu, anak aku tengah kemaruk cakap ngan haiwan. Biar ler yer, dah tentu dia sorang, siapa lagi nak layan dia cakap.



Si Pea nie, nak sengeh pun agak2x ler....gigi depan tengah takde tu...hehehe. Aku ingat kalau rabbit nie dah besar, nak bagi balik kat kakak aku. Biar ler dia bleh jual kat org lain.....tengok ler camna.....


No comments: