Thursday, May 24, 2012

Akhirnyer......

Assalamualaikum everyone

Finally I get to buy a pair of good shoes.  After a few days of searching high & low, penat lelah try kasut sana sini, jeling-jeling jugak kat harganyer.  Walaupun kena spend lebih sikit, takpe ler janji kaki aku selesa.  Itu yang paling penting.  Kalau aku beli kasut yang ala-ala kadar jer takut tak tahan lama.  Keje aku nie dah ler keluar masuk ofis, jalan sana sini. Hujan, panas, ribut, petir kena harungi....eh eh eh...macam jadik nelayan plak.  Satu hal lagi, 'badan' aku nie kan 'ramping' sangat so kena cari yang boleh menampung kemampatan tulang-tulang serta isipadu 'badan' aku nie. Hehehe!

So after acara try-men'try' ini lah pemenangnyer.....sangat-sangat selesa.  Sebelum nie pun aku menggunakan jenama kasut nie.  Memang selesa dan harganyer memang ler ada tinggi sikit.  Yang dulu aku beli dah lebih 2 tahun aku guna, banyak berjasa kat aku nie....huhuhu. 

Bulan nie aku kena makan maggie goreng jer lah.......ini sume pasal kasut nie.....huhuhu

No comments: