Friday, August 17, 2012

Dah Nak Hari Ghaye......

Assalamualaikum everyone

Yeahh, yeahhhh nak ghaye......hik hik hik.
Pejam celik, pejam celik dah nak raye rupa nyer.  Macam tak puas nak posa.  Macam nak posa jer rasanyer.  Insyallah, niat di hati nak posa 6 nanti.  Mudah-mudahan kalau diizinkan.....

Sebelum aku terlupa,  aku nak ucapkan Selamat Hari Raya AidilFitri kepada semua rakan-rakan tak kira dimana jua anda berada.  Sedara mara, yang jauh dekat, yang memang kenal, yang agak-agak macam kenal (tak kisah ler kan).......cewahhh macam iklan kat TV plak.  Kepada semua.....Ampun & maaf diminta, dari ujung rambut sampai ujung jari kaki.  Huhuhu...tetiba macam sedih plak.

Tahun nie aku balik Pahang, kampung suamiku.  Hehehe! Jadi menantu mithali ler...hahaha.  Takpe yang penting aku balik raya sana tahun nie.  Tahun lepas dah tak balik langsung...adehhh sangat dasatkan aku.

Dah rindu rasanyer nak jumpe orang-orang kat sana.  Dah rindu nak makan patin goreng bercili.  Hari ni selepas sahur mata aku nie takleh lelap.  Tu yang dok meracau subuh-subuh buat entry untuk blog nie.  Hari nie kakak aku balik....so apalagi anak aku dari semalam dah merengek nak tido umah mak aku.  Nak tunggu kakak aku balik.  Tunggu yer Pea...nanti kang ibu antar umah nenek.  Nak lepak sampai tengah malam pun takpe....

Nothing much to say, just wishing everyone to have a great holiday for this Hari Raya Aidilfitri.  Take care and be good, be safe, be happy, be everything that you wanna be.....hahahah.... 

No comments: