Saturday, May 4, 2013

Yang Terlatest.....

Assalamualaikum......

It's a sunny Saturday today.  Dah breakfast, dah mandi, dah cuci baju, dah lipat baju, dah sapu umah...segala bagai yang wajib dah buat.  Ada jemputan kenduri hari nie tapi sorry aku tak dapat gie coz......Perut nie tengah sakit dah. It's the TIME OF THE MONTH.  Pinggang rasa bagai nak patah.  Adeehhhh! Asyik na melunjur jer nie.

Ada keje nak buat tapi dek sebabkan tengah sakit perut nie.  Teringat nak update blog.  Nie ler gambo terbaru aku.  Eh cewahhh! Nak kena update gambo baru ker? Macam artis plak....hehehe.  Saje jer, nak update.  This was taken last 2 weeks....masa kat Kidznia....

Ini plak taken masa nak tengok movie.  That time aku ngan Pea jer.  Hubby was away.  Dah kena layan anak, ini jer lah aktiviti yg boleh buat.
Aku ingat nak ajar Pea main permainan tradisional lah.  Main congkak, tenteng, batu seremban, main getah....bebudah sekarang nie mana tau nak main tu sumer.  Asyik-asyik hadap Ipad, PSP ler....

Aku ingat dulu time kecik-kecik, aku suka main Polis Entry....korang ingat tak?  Aku suka main getah....pasal kaki panjang. Senang aku lompat.  Hmmm, aku nak list down berapa banyak permain tradisional.....nak kasi input kat Pea.

No comments: