Saturday, May 3, 2014

Yang Baik-Baik Saja.....

Bismillah

Assalamualaikum dan Salam Hari Sabtu

Buat apa di hari Sabtu nie? Macam biasa lah.....sebagai seorang surirumahtangga separuh masa.....kena ler menyapu, mengemop, mengibas-ngibas sawang, membasuh baju, memasak, lap sana lap sini.....

Hari ini aku masak nasi lemak low-fat with ayam goreng kunyit dan segala condiment yang sepatutnyer.  Takde gambo, sorry yer.  Tak kosa nak ambik..hehehe

Nak update sikit.  Aku dah start join exercise class! hahaha! Macam tepanjat kan? Tapi ini lah memang masa yang sesuai aku nak start all over again.  Dah dekat sebulan aku ke hulur ke hilir join class.  Alhamdulillah.....stamina dah ada dan tengah meningkat naik.  Tak nak ponteng class kalau boleh.  Bila lemak dah tepu nie memang susah ler nak hilangkan.  Tapi sabar......sabar....yang penting kena konsisten.  Nak target join 5km run this June 2014.  Fuhhhh!

Hari tu ada kawan share this kat FB, aku tertarik.......

Memang bagus kata-kata ini......kalau kita fikir yang baik-baik sahaja....Insya Allah....yang datang nanti semuanyer yang baik-baik.  Aku suka suka suka.

Lagi satu, yang ini.  Memang betul sangat......I AM ME.......

Kita tak perlu jadi orang lain untuk sempurna.  Kita hanya perlu jadi diri kita sendiri.  Apa yang penting kita tahu siapa diri kita.

Positive Attitude.....

No comments: