Saturday, October 17, 2009

Semalam.....

Hmmm...where should I start??

Boring3x.....tiba2 TV kat umah nie rosak...ish ish ish...dah dekat 7 thn, baru skrg nak rosak. Apa ke bendanye nak tercuit pun aku tak tau. Puas ler aku godek sana, godek sini...takleh ON jugak. Ingatkan plug umah yg rosak...puas la aku tukar sana, tukar sini...
After few attempts...dah sah la..TV aku nie kena masuk workshop. Hubby aku kat tempat keje...siap dia bagi aku instruction suruh buat tu, buat nie...takleh jugak....he he he...ini takut nak penangan beli TV baru ke??? Kopak2 aku....
Dah antar tadi, tak tau ler bila bleh siap. Mesti this weekend boring giler aku 3 beranak...

Then, tgh2 masak plak, gas abis...ahaaakss..it's just not my day la. Takpe ler...kena tapau food ler jawabnye...Nasib baik anak aku tak kisah...pasar mlm ada plak..apalagi tapau bubur nasi (Sofea's favourite)....me...Laksam je la..itu yg paling menarik kat pasar mlm sini. Well, after makan, lepak jap then I asked Sofea go to sleep...cakap ngan dia.."Pea mlm nie kena tido awal tau. TV kite dah rosak. Takleh tgk". Lepas tu dia tanya, "Napa TV kite leh rosak bu. Ibu tak tutup TV smlm ke?"...Aisey..anak aku nie, dia ingat aku plak yg rosak kan TV nie. Dia pun frust jugak pasal takleh tgk channel "Ceria" dia....he he he...

Sabar je la...Sal....

2 comments:

eynda said...

Bosan kan takde tv...rumah ni pun kalau takde letrik 2-3 jam Hannah dah melalak...pandai la sofea tanya soklan gitu hihi...

Aktif Mama (Sal) said...

tu ler. Yesterday dah dpt TV balik. Kena 140 Hinggit Malaysia. Nasib ler baik...dari kena beribu...ahaaakss...
biasa la bebudak nie, dia org punye entertainment..TV la, video game la..
Sofea nie, sejak antar kat taska..byk benau soalan dia..he he he..larat tak larat nak jawab..