Thursday, March 22, 2012

Italianoooo..........

Assalamualaikum everyone

Authentic Italianooooo........Cannelloni Cheese Pasta. Itu lah menu dinner malam semalam. Tekak nie terasa nak makan pasta tapi tak nak makan yg biasa-biasa tu. So, aku godek-godek resepi kat sana sini. Ambik resepi nie dari blog Kak LG. Kak LG nie memang rajin masak....hari-hari dia masak yang best-best tau. Hehehe......nampak lazatkan? Fuhhhh, rasa dia lagi lazat hingga menjilat pinggan. Muaaaahaaaaaa.........
Nie lah yang tinggal. Pea kemain suka lagi. Sekarang nie dah takde idea untuk masak dinner apa. Balik-balik nasi putih berlauk, rasa macam dah jelak. tu yang tukar selera sikit. Hari tu aku buat fajitas wrap, lupa plak nak ambik gambo....Tu pun Pea & suami ku suka. Nanti bila aku buat lagi, aku tak photo....yummy......

Bila day time, aku keje lagi ler tak tau nak makan apa. Asyik belasah fast food jugak. Bila pagi dah heavy breakfast, kengkadang lunch pun tak ambik terus makan tea time. Huhuhu, sangat tak sihat cara pemakanan aku nie.

Bila bangun pagi jer, otak nie dah mula pikir apa nak masak for dinner nanti.

Pikir-pikir-pikir........

2 comments:

tobysalina said...

boleh tlg emailkan resepi ni tak? saya nak masakkan utk bf saya utk harijadi beliau bulan depan, jadi nak cuba dulu menjadi tidak..

tobysalina said...

email saya tobysalina@yahoo.com, makaseh ya :)