Friday, March 2, 2012

Penat...penat pun tetap buat.....

Assalamualaikum everyone

Dah jadik tanggungjawabkan, bila balik umah jer dok pikir nak masak apa. Kengkadang tu dah takde idea. Tapi nie lauk semalam aku masak yang paling simple jer. Drumstik goreng bercili, masak putih sayur bayam jer.

Kalau pikir pasal penat, hari-hari pun penat. Drumstik goreng bercili nie ideanyer datang tetiba. Ingat nak buat drumstik goreng jer tapi bila ingatkan takde sambal nak makan so buat ler goreng bercili. Laki aku balik keje terus bukak tudung saji, siap sental seketul dulu sebelum mandi. Hmmmm, ini ler penangan air tangan isteri...hehehe tak sabo nak makan.


Buku nie dah dekat 3 minggu aku beli, baru baca 5 page. Ingat nak abiskan masa "cuti" hari tu tapi tak sempat dah. Bila ler nak abiskan. Hari tu gie kedai buku ada nampak buku citer lain, ingatkan nak beli tapi bile teringat yg kat umah tu belum abis baca lagi, aku pendamkan saje. Sekarang nie, bila waktu malam jer mengantuk cepat sangat. Dalam pukul 10pm mesti mata dah tak larat nak bukak, masing-masing muka dah toyer jer. Huhuhu, tu ler bila anak dah bangun pagi kena gie sekolah, seawal pukul 5 pagi dah bangun lepas tu tak tido-tido. Mana taknyer mata nie tak terangkat dah....


Hari nie confirm tak masak pasal aku ada meeting malam....hari off day....



No comments: