Sunday, August 5, 2012

Oh Kenapa??

Assalamualaikum everyone

Tengok tajuk entry nie pun dah macam tak bestkan. Pasal apa? Pasal aku nie dah terlampau banyak citer nak citer tapi satu apa pun aku tak buat.  Asyik dok tangguh jer, entah tahun biler aku nak citerkan.

Banyak sangat peristiwa yang berlaku lately nie.  Yang gembira, suka, duka, kelam kabut....semua ada.

Aku upload jer lah mana-mana gambo yg aku sempat snap.  Ini masa gie buka posa kat DIMA (nasi arab).

Lazat dan mengiurkan tekak aku time tu.  Maklum jer lah, dah sampai awal, tempat dah booking.  Bila food
dah sampai depan mata.....macam dah takleh tahan lagi...
Nampak nasi arab nie macam plain jer, tapi bila masuk dalam tekak nie.  Rasanyer marbeles.......

Apakah motif aku ambik gambo pen nie? Takde motif cuma nak bagitau you all yang aku memang suka pakai pen nie.  Sangat lancar perjalanan penulisan aku pada borang-borang proposal client aku.  Client nak sign pun senang.  Kalau hilang pun, aku tak nangis mata darah.  Dulu aku ada pakai satu pen aku ada mahal sikit lah, bila jumpe client kengkadang lupa nak minta balik.  Dok berborak-borak sampai balik lepas 2-3 hari tu baru teringat balik.  Segan lah nak tanya client, ada ke terambik pen aku....hehehe.  So sekarang, pakai pen murah-murah.  Kalau hilang banyak kali pun takpe.....

Waktu nie aku tengah lepak ngan client aku kat Mahkota Medical Center.  Kawan dia nie pun client aku, admitted cos ada cyst.  Aku lepak sampai pukul 12 tgh malam rasanyer.  Time tu perut dah lapar, client aku nie dah tapau makanan, tapi takkan nak makan dalam bilik ward.  So, kite orang lepak kat corridor.  Nasib baik ada bench kat situ.  So, dok ler mentekedarah kat tepi corridor tengah-tengah malam buta.  aku punyer nasi goreng biasa....bila bukak bungkusan tu.....perrghhhh bau nasi goreng aku satu corridor boleh bau.  Sedap siuttt......

No comments: