Wednesday, September 19, 2012

Pukul berapa dahhhhh.......

Assalamualaikum everyone

Jam sudah menunjukkan pukul 3.39 pagi? 3.39 pagi? Biar betul?? Dan aku tak tido lagi?......huaa huaa.  Adehh! Esok pagi ada meeting ler. Camna nie, mata takleh lelap lagi?

Yang sebenaunyer, tadi....eh...semalam...eh...yer ler semalamkan Hari Selasa, while waiting for Pea to finish her homework aku tetido....around 11 o'clock aku terjaga.  Aisehhhh! Abis ler aku nie memang tak lelap ler lepas nie.

Aku dok blog walking, check emails....buat tu, buat nie....sempat jugak lah lipat baju sebakul.  Sampai sekarang takleh lelap nie.  Jap lagi nak pukul 4 pagi dahhhhh. Memang pening ler kepada aku nie esok.

Well, tanpa melengah-lengahkan masa lagi....baik aku cuba lelapkan mata.  Kang pukul 6pagi dah nak bangun.  

Good night.......

1 comment:

- shamimie - said...

kalau x leh lelap mata... selawat sampai terlena....