Friday, July 26, 2013

I'm in Love with......

Assalamualaikum......

Sudah lama nak ku nyatakan, nak ku suarakan.... tapi sekarang baru ku punya kekuatan untuk meluahkan.  eh cewahhh! macam orang tengah bercinta pulak.  Well, I'm in love....in love with Pure Design by Samantha Pyn.  Sangat suka cara interior design dia.  Simple, classy, nampak clean and clear.  Not messy....not too much furniture.  Very very simple and aku sangat tak kan lepaskan peluang if ada episod dia ditayangkan.  Bak kata kakak aku yang Pure Design nie dah dalam, cuma ku jer yang baru upgrade Astro Beyond (sangat back dated kan aku nie)....tu yang bila dapat tengok siri-siri macam nie aku meroyan jer.  Hahaha!

 Cantik kan? kan? kan?

 Looks cozy and simple

 Living room, tak banyak furniture. Very clean and clear.....


 Bila lah boleh dapat bedroom macam nie.  Kalau dapat gerenti tak kuar-kuar dari bilik.....

 A very inviting living hall cum dining hall.....uhhhhh...... I love you, Sam....

Kalau ler kitchen aku macam nie.....hari-hari aku masak.  Hari-hari lepak kat sini.  Sangat simple and no clutter.  Boleh buat tempat small entertainment untuk kengkawan yang datang.  Kan best?  Oh, Suamiku... bila boleh dapat macam nie?  Please....please....please.....

Kalau ler si Samantha Pyn nie ada kat Malaysia, aku dah tentu orang yang pertama yang gunakan servis dia to decorate umah aku.  Walaupun aku tau yang rumah aku nie sekangkang kera....tapi Small is Large....
Oh...Samantha Pyn.  For me, you are the icon of the new generation of interior design.  Your simplicity makes it more classy and savvy.......






No comments: